28 juni 2013

Over Ons

Mag ik even voorstellen? Ilse - student - verliefd - 22 - sinds kort wonend in een eigen huurhuis, (!)
samen met mijn lief, Dorus. Hij was ooit de huisgenoot van een van mijn beste vriendinnen en we zijn samen vanwege een magnetron. Hij had er een over, ik had er een nodig. Zo werden er nummers uitgewisseld en werd er flink wat gewatsappt voor er uiteindelijk een bezorgafspraak werd gemaakt.

Binnen twee weken waren alle ontmoetingen met ouders achter de rug, binnen twee maanden gingen we samen op vakantie naar Tenerife.


Tenerife - trip naar het hoogste punt 'El Teide'




De eerste maanden bleef ik roepen dat samenwonen me hélémáál niets leek. Daarna werd het 'Misschien met jou wel' en uiteindelijk: 'Zullen we gaan samenwonen?'. Dus, binnen twee jaar is het tijd voor de volgende stap: Samenwonen! Zoals ze zeggen, als het goed is, is het goed!

Welkom op onze blog die alle stappen zal delen.Van het zoeken naar een nieuw huis, tot het krijgen van de sleutels en de hele klus-parade die zeker zal volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten