31 december 2013

Terugkijken Op 2013

Het laatste bericht van 2013! Een jaar waarin veel is gebeurd en veel is veranderd, in de positieve zin. Het jaar waarin ik een dikke kater uit het asiel haalde, ben gaan samenwonen met mijn allerliefste en eindelijk de blog ben gestart waarmee ik al jaren in mijn hoofd liep!

Ik heb een video gemaakt met een overzicht van alles wat er op de blog gebeurd is in 2013. Laten we hopen dat de video van volgend jaar minimaal twee keer zo lang is.




Ik ben echt een sucker voor dit soort dingen. Ik kan geen filmpje van een huwelijksaanzoek zien zonder vochtige ogen te krijgen. Misschien is het de muziek van het filmpje (mooi hé?) maar dit raakt me ook wel. Ik prijs me elke dag gelukkig met Dorus, Binkie en ons huis. Als 2014 half zo mooi wordt ben ik al ontzettend blij.

De toppers van dit jaar:
1 'It's a new dawn, it's a new day!' waarin ik vertel dat we een huisje hebben!
2 'Een gezellig bijeengeraapt zooitje' over je inboedel bijeen scharrelen op Marktplaats.
3 Verslag van 'HET Kerstdiner 2013' waarbij mijn hele gezin hier kwam eten.

Bedankt aan iedereen die hier meeleest en een fantastisch 2014 gewenst! Houd het veilig en tot volgend jaar, dan ga ik nu aan de champagne!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten