29 april 2014

West Elm Schaaltjes!



Soms kom je iets tegen wat je zó mooi vind dat je het moet hebben.

De schaal in deze collage van Going Home to Roost?


(Bron)


Uhm, geel, keramiek, honingraat? Yes please!

Op de site van West Elm zag ik dat ze per vier verkocht werden voor 32$ (€23,13) en dat ze er ook in het rood waren. Best wel prijzig maar als je iets écht mooi vind... Ik heb getwijfeld. Toen heb ik een creditcard geregeld en ze besteld. Na een halve wereldreis werden ze dan bezorgt! Keurig verpakt ook nog :)






Hier zijn ze dan!




In de post die ik schreef toen we zes maanden in ons huisje zaten noemde ik al kort dat we in de eetkamer graag een servieskast zouden hebben met mooi, bijzonder servies voor als we een etentje geven. Voor de kast spaar ik elke maand een vast bedrag en nu heb ik ook een beginnetje gemaakt met een servies verzameling.




Deze schaaltjes passen goed bij de eerste 'categorie' keramiek die ik noemde in deze post (kleurrijk en geglazuurd). Als ik nu mijn verzameling weet te beperken tot alleen servies sla ik twee vliegen in één klap en voorkom ik dat het hele huis uiteindelijk vol met vazen komt te staan. ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten