6 oktober 2014

Woonbeurs 2014; De Woonbladen

De woonbeurs 2014 is voorbij maar niet getreurd, ik neem je na het Karwei en VT Wonen huis nog even digitaal mee langs de andere stands van 's Neerlands woon tijdschriften!


Ariadne At Home
Zoet, liefjes, roze en natuurlijk, landelijk. Dat was de stijl die bij Ariadne At Home te zien was. De schuur waarin hun presentatie te zien was werd door kleden in verschillende kamers verdeeld, heel origineel! Één van mijn favorieten is het kinderknutselkamertje in een tent en mét kroonluchter. Ik weet zeker dat heel wat kinderen daar dolblij mee zouden zijn!














Die vliegkist komt me bekend voor!


101 Woonideeën
Het nuchterste woonblad met de meeste zelfmaak ideeën gaat ermee stoppen! Ten afscheid stond de stand vol met de leukste zelfmakers van de afgelopen 57 jaar in vrolijke kleurtjes tegen een blank canvas. Wil je 101 woonideeën ook nog niet missen dan kun je op de site nog een leuk overzicht mét alle werkbeschrijvingen vinden!














Eigen Huis & Interieur + More Than Classic
Eigen Huis & Interieur presenteerde zijn splinternieuwe en peperdure eigen collectie en richtte samen met MTC een huis in luxe stijl in. De gouden schildpad is fantastisch. En ik weet niet hoe dat houten bed ding heet maar ik wil het!




























1 opmerking:

  1. Ik vond het huis van Ariadne at Home het leukst! Zo zou ik graag ook mijn huis ingericht willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen