2 oktober 2014

Woonbeurs 2014; VT Wonen Huis

Deel twee van mijn verslag over de woonbeurs! Het VT Wonen huis! Vorig jaar had VT Wonen een enorme barn die schitterend was ingericht en waarin ook verschillende ambachtslieden aan het werk waren zoals barbieren en keramisten.

Dit jaar vond ik de presentatie een beetje wisselend. Kijk je mee?




Dit vind ik echt schitterend, een oude werkbank als keukeneiland, het warme hout geeft zóveel sfeer en ook de metalen krukjes passen er perfect bij.






In de keuken ook een mooie grote tafel in wit, een kleur waar je misschien niet zo snel aan denkt maar die erg goed werkt hier! Ook een leuke mix van verschillende stoelen en lampen op verschillende hoogten.




Op tafel de mooiste theeketel ooit. I want it!




Gezellige werkplek met erg mooie leren stoelen.








Mooie gevlochten manden worden aan de muur gehangen een echt kunstwerk. Ik kijk er naar uit om in het blad te lezen waar ze vandaan komen! Update: Hier te koop!




Het woonkamer gedeelte vind ik niet geweldig; het lijkt haast of het nog niet helemaal af is. Ook vind ik het jammer dat de lambrisering op de muren een print is en niet echt. De hanglamp links vind ik wel heel gaaf.




Een pallet vol met planten. Snelle manier om wat sfeer te creeëren. Cactussen en sowieso véél groen kwam, net als vorig jaar, op de hele woonbeurs terug.




Héél schattig krukje zo met één gedraaide poot!




De slaapkamer vond ik echt een flop. Over niet af gesproken... Het zou wat mij betreft enorm gescheeld hebben als het dekbedovertrek gestreken was en er ook echt een deken IN zat. Verder misschien een leuke deken of sprei, dat hoofdbord ding een centimeter of tien lager, kunst boven het bed, het nachtkastje wat dichterbij... Het had leuk kunnen worden maar dit was het gewoon niet.




Wat wel óntzettend leuk is in het VT Wonen huis is dat je zelf voor maar €10,-  je eigen poster kunt laten drukken. Ze gebruiken hiervoor heel mooi dik papier en waar de afdruk komt wordt het papier ook 'embossed'. Hier is een medewerker de pers net aan het ininkten.

Jammer genoeg heb ik geen foto van het resultaat, ik wilde zelf ook een poster maken en die fotograferen, tot ik erachter kwam dat je het reultaat pas na een uur op kunt halen als het goed droog is. (Hier is een voorbeeld te vinden!) Mijn tip voor als je naar de woonbeurs gaat: loop meteen door naar de VT Wonen stand, maak je poster en haal hem aan het einde van de dag op.

De woonbeurs is nog tot 5 Oktober open en een kaartje kost €19,- Echt de moeite waard om een kijkje te nemen!

2 opmerkingen: