29 december 2014

De beste wensen

Ik hou van Kerstkaarten met een persoonlijke touch. Vorig jaar verstuurde ik helemaal zelfgemaakte Kerstkaarten maar ook dit jaar wilde ik graag iets bijzonders doen. In de zomervakantie hadden Dorus en ik een couple shoot met Aline van paperboats.nl en ik gebruikte één van die foto's om zelf een kaartje te ontwerpen.




Ik liet hem printen bij de HEMA en gebruikte lettertype 'special elite'.

We kregen de kaartjes best wel laat (uiteindelijk bleek dat mijn eigen schuld) waardoor het wat langer duurde voor ik ze hier kon laten zien maar inmiddels heeft iedereen ze gehad.






Binnenin staat het sneeuwvlokje van de voorkant (en mijn kalender) ook nog een keertje, ik vond het super leuk dat je bij HEMA ook de binnenkant mag ontwerpen.




Echt leuk, zo'n grote stapel met je eigen Kerstkaarten! Al is helemaal zelfgemaakt ook nog steeds heel leuk. Ik ben benieuwd wat het volgend jaar wordt!

1 opmerking:

  1. Wat leuk om je eigen kerstkaartjes te kunnen maken! Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit jaar geen enkel kaartje geschreven heb! Het is zeker een goed idee voor volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen